miércoles, 11 de abril de 2012

La Tierra de las Águilas 2 : Postcard from Shqiperia

La había dado por extraviada, y de repente esta mañana llegó una misteriosa remesa desde Sarandë, Albania.
Había sido envíada por mi mismo el 14 de Septiembre de 2011, desde la Tierra de las Águilas, como pueden comprobar en el documento fotográfico adjunto.
Les aclaro, tengo la costumbre de auto-envíarme postales desde lugares remotos. Al recibirlos a veces me encuentro con perlas.

Por tanto la postal ha tardado más de medio año en llegar...la vieja eficacia de los servicios postales albanos :-)

2 comentarios:

  1. Z. Bergson, unë kërkoj falje për vonesën. Ne pësoi një aksident të tmerrshëm trenit dhe duhej të hanë njëri-tjetrin. Unë kam parë gjëra që pak njerëz në botë kanë parë.

    Mrekullisht Unë kam qenë në gjendje të ecin në kutinë tuaj postare për të ofruar kartolinë që mund të çojë lajmin tillë të rëndësishëm për ju.

    Trupi im është zhdukur, vetëm shpirti im shkon nëpër brigjet e Valmayor rezervuarit.

    Frashëri Postman.

    ResponderEliminar
  2. Pra, i dashur im ..... Frashëri.
    Unë e vlerësoj kurajon tuaj dhe iniciativa, siç thashë është që shërbimet postare shqiptare janë të ngadalta, por efektive.
    Unë besoj atë që zombies, shqiptarët janë të njohur për imagjinatën tuaj duke e bërë justifikime!

    Përshëndetje, shoku, dhe mos pini shumë boza !

    ResponderEliminar